joi, 11 august 2011

Actrita saptamanii italiene: Monica Bellucci

De data aceasta am ales pe cineva pe care majoritatea dintre voi o cunoasteti: MONICA BELLUCCI. Nu se poate sa nu fi vazut macar un film cu ea, pentru ca a jucat in foarte multe. Sa va povestesc cate ceva despre ea.
S-a nascut pe 30 septembrie 1964, in Citta di Castello, Perugia, Italia. Debutul sau in filmul american a fost in Dracula (1992) al lui Francis Ford Coppola. In 1996 a jucat in filmul francez L'appartement , care i-a adus o nominalizare la Cannes.
Aveti aici o lista cu cateva dintre cele mai cunoscute filme in care a jucat:

Dracula (1992)
                                                                                                               L'appartement (1996)
Malèna (2000)
Le pacte des loups (2001)
Asterix et Obélix: Mission Cléopâtre (2002)
Tears of the sun (2003)
The Matrix reloaded (2003)
The passion of the Christ (2004)
Agents secrets (2004)
The brothers Grimm (2005)
iar cel mai recent film pe care l-am vazut cu ea a fost The sorcerer's apprentice (2010)
De abia am vazut Combien tu m'aimes? (2005) si pot spune ca este un film ciudat, mai "modern" ca sa zic asa, adica este un film pe o structura clasica facut intr-o maniera mai speciala. Subiectul nu e nou: un barbat se indragosteste de o curva, o ia la el acasa si dupa ceva timp si ea isi da seama ca il iubeste. Cu asta am schitat tema filmului in cateva cuvinte. Dar ce mi-a placut cel mai mult la filmul asta sunt frumusetea si finetea si tandretea acestei femei... Pot spune ca e dureros de frumoasa...
Este o actrita desavarsita, dupa parerea mea mai buna decat Penelope Cruz, cu care, nu stiu din ce motiv, imi vine sa o compar...

O seara buna va doresc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger