marți, 29 martie 2011

Actorul francez: Romain Duris

V-am promis la prezentarea filmului "L'auberge espagnole" de sambata ca voi vorbi mai pe larg de acest actor talentat la rubrica de luni. Roman Duris este unul din actorii mei preferati francezi. Mai sunt cativa despre care voi vorbi in alta zi de luni.
Romain Duris s-a nascut la Paris, are 36 de ani si e in zodia gemeni. Mda, stiu ca detaliul asta nu era prea important, dar am zis sa fac asa o prezentare generala.
Ceea ce este interesant e ca a fost descoperit de catre un director de casting cand statea in fata unui liceu din Paris. L-a chemat la o proba si i-a oferit un rol. Simplu si la obiect. El este unul din cazurile cu noroc, care nu a trebuit sa faca luntre si punte pentru a putea obtine un rolulet micut prin vreun filmulet. Si culmea, mai e si talentat! L-am vazut in mai multe filme diferite ca gen. In l'auberge espagnole este nostim si simpatic si in "De battre mon coeur s'est arrêté" (2005) joaca un rol mai profund si mai interiorizat, o drama destul de buna, in careee canta la piaan. Am citit pe imdb ca sora lui care este super pianista l-a invatat sa cante special pentru film. Aaa, si am mai citit inca un lucru. Cica el nu a dormit deloc in timpul filmarilor de la "de battre mon coeur s'est arrêté" ca sa poata sa-si creeze acel rol de om pierdut si confuz. L-am mai vazut in Arsène Lupin (2004), un film ciudatel, cvasi-istoric.
Mai sunt multe filme in care a jucat baiatu', eu v-am povestit cate un pic doar de cele mai cunoscute dintre ele iar daca va intereseaza dati un click aici.
Cam atat in seara asta, stiu ca e putin dar ma revansez maine cu scurtmetrajul, de abia astept ! V-am pregatit o surpriza frumoasa. Noapte buna oameni draguti si interesati de arta ca si mine!
trailer De battre mon coeur s'est arrêté

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger