duminică, 27 martie 2011

Trupa franceza a saptamanii: Kaolin

Propun pentru frumoasa seara de duminica sa vorbim de o trupa franceza de rock foarte simpatica si draguta numita Kaolin. Trupa este formata din patru baieti, originari din Montluçon, dar cei patru membri continua sa ramana atasati de regiunea natala, Auvergne, continuand sa faca repetitiile aici. Desi nu sunt foarte cunoscuti, au avut norocul sa colaboreze cu artisti precum:  Valentins, Paul Corkett (The Cure, Placebo) si Dave Fridmann (care s-a ocupat de Mogwai, Flaming Lips, Weezer și alții de acest gen).
Daca ar fi sa-i incadram intr-un anumit gen muzical, dupa mine ei s-ar clasa la alternative/indie rock. Sunt un gen de rock foarte calm si placut urechii. Prea multe nu am ce sa va povestesc despre ei, decat ca sigur ii stiti din reclama de la ciocolata Poiana. Acolo mi-au atras si mie atentia si i-am cautat imediat. Le-am luat tot albumul lor si acuma am ce sa ascult cand vreau sa aud limba franceza. Vi-i recomand cu caldura.
Va las aici videoclipul deja faimoasei piese partons vite. Aceasta este un hit in Franta si deja este destul de cunoscuta si la noi in tarisoara datorita reclamei. Doamne-ajuta cu reclamele ca mai aflam si noi de trupe bune straine! :))
Auditie placuta si va doresc o seara frumoasa !
partons vite
c'est la vie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger