duminică, 27 martie 2011

A trecut prima saptamana

Si iata ca am reusit sa scriu in fiecare zi timp de o saptamana. Am facut asta cu multa atentie la detalii si cu putina pierdere de somn noaptea. Dar eu ma simt asa de bine de cand am inceput sa scriu, ca parca deja e o parte din viata mea. Tot ce sper e sa nu renunt din cauza bacului si a oboselii. Azi de exemplu ma bagasem in pat la 11 si mi-era extra somn si vroiam sa dorm, cand mi-am amintit ca am o treaba de facut... Noroc ca aveam filmul asta in cap de multa vreme, deja majoritatea prietenilor mei l-au vazut, la insistentele mele.
As dori si eu sa stiu, va rog, daca v-a placut prima saptamana, ce v-a placut cel mai mult si ce v-a placut cel mai putin. Adica daca ar trebui sa scot vreo rubrica. Eu ma gandeam sa inlocuiesc rubrica de fotograf cu cinematography, ca e tot pe genul acela dar asa macar vorbesc tot in contextul unui film. Voi ce spuneti ? Astept parerea voastra. Va multumesc tuturor celor care au urmarit postarile mele. O fac din suflet si asta as vrea sa se vada in primul rand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger