luni, 21 martie 2011

Actrita primei saptamani a blogului este Deborah Francois

Deborah Francois are numai 23 de ani si este nascuta la Liege, in Belgia. Ea deja a jucat in cateva pelicule foarte apreciate pe la festivalurile specializate. Primul ei mare film a fost L'enfant (2005), unde a fost aleasa din 150 de candidate. Inainte de filmul asta, ea nici nu fusese in Paris vreodata, dupa film s-a mutat o perioada la Paris si a continuat sa joace in filme, din care mentionez: La tourneuse de pages (2006), Les fourmis rouges (2007), Les femmes de l'ombre (2008), Le premier jour du reste de ta vie (2008), Unmade beds (2009), etc.
V-am mai povestit un pic de ea cand am scris de filmul saptamanii, unmade beds, in care ea este protagonista. Mie personal chiar imi place cum joaca, e delicata si are o suplete aparte. Eu am vazut-o doar in "l'enfant", "le premier jour du reste de ta vie" si in "unmade beds" dar mi-am propus sa vad "la tourneuse de pages" cat de curand.
Ce pot sa zic, intrati pe profilul ei de imdb [am pus link-ul pe nume], intrati pe pagina de facebook si dati like si urmariti-o in filmele mentionate mai sus pentru ca va spun sigur ca merita ! Dupa parerea mea, ea va fi urmatoarea Marion Cotillard.
Aaa si sa nu uit, eu am vazut l'enfant pe pro cinema in urma cu cateva luni, deci mai exista si pe la posturile noastre filme bune straine. Ar trebui mentionat ca era la emisiunea aceea a lui Cristian Tudor Popescu [unde apropo, am vazut o gramada de filme super tari pe care nu le-am mai apucat prin alte parti] de sambata seara de la 8.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger