sâmbătă, 19 martie 2011

Bine ati venit pe blogul meu

 Ma bucur foarte mult ca am reusit in sfarsit sa creez mult comentatul blog pe care nu-l va citi nimeni. Este o mare realizare pentru mine, avand in vedere ca nu am mai avut pana acuma si ca nu credeam ca o sa stiu cum functioneaza.
 Aici veti citi despre niste actori de care nu ati mai auzit niciodata, de filme independente necunoscute, de fotografi amatori sau profesionisti gasiti de mine random pe deviantart si chiar si de soundtrack-ul indie sau underground sau pur si simplu nestiut din anumite filme. La mentionarea fiecarui film, voi atasa si un video cu trailerul, sau in cazul scurtmetrajelor, cu filmul intreg. In dreapta aveti o lista cu site-urile mele preferate de unde ma inspir si de unde selectez filmele. Sper sa va placa alegerile mele in materie de pelicule.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger