marți, 19 aprilie 2011

Actrita saptamanii argentiniene este: Mía Maestro

Mía Maestro este o actrita argentiniana care s-a nascut pe 19 iunie 1978 in Buenos Aires. Pana la varsta de 18 ani a studiat muzica [canto], dansul si actoria la un liceu de arte din Buenos Aires si apoi s-a mutat in Berlin pentru a-si aprofunda studiile de canto. La 20 de ani s-a intors in Buenos Aires unde a castigat premiul ACE pentru interpretarea ei din piesa de teatru Cutia Pandorei.
In 1998 si-a facut debutul intr-un film de lungmetraj - Tango. Dupa doar un an, in 1999, a urmat filmul The Venice Project, cu Lauren si Dennis Hopper.
In 2000 a primit un rol secundar in filmul Timecode alaturi de Salma Hayek cu care va juca din nou in 2002 in filmul Frida.
In 2003 a jucat in filmul Diarios de motocicleta care a avut premiera in 2004 la Festivalul de la Sundance si care este si filmul saptamanii argentiniene a blogului.










Eu pe ea am vazut-o prima data in serialul de spionaj Alias, acesta fiind serialul adolescentei mele. L-am adorat. O prietena buna de-a mea, K, mi-a zis de el si m-am uitat de curiozitate intr-o zi si dupa aia nu am mai putut sa il las. Si partea cea mai tare e ca pe vremea aceea nu aveam calculator si il urmaream la tv, cu portia! Chiar mi-a placut Alias, a fost o parte a vietii mele... Mía era acolo sora personajului principal, Sidney Bristow, jucata de Jennifer Garner. Serialul a avut doar 5 sezoane, in total fiind 105 episoade. Pot spune ca de la Alias am prins gustul de a urmari un serial tv si de-atunci nu mi-a mai disparut gustul asta.

Mía in Diarios de motocicleta alaturi de Gael Garcia Bernal


Mía in Alias alaturi de Jennifer Garner


Mía cu Gael si Rodrigo de la Serna la premiera filmului Diarios de motocicleta


Sper sa va placa de ea si daca din intamplare veti vedea un film cu ea, dorinta mea cea mai mare ar fi sa spuneti "O stiu pe actrita asta, am citit despre ea pe un blog!" :D.
Noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger