miercuri, 13 aprilie 2011

Scurtmetrajul spaniol al serii: Inevitable

De data aceasta am ales chiar ceva nu prea cunoscut, a fost difuzat doar la cateva festivaluri de film internationale prin Argentina, Italia si Rusia. "Inevitable" este o poveste des intalnita in viata reala, o poveste de dragoste dintre o tipa - Alicia - si un tip - Alberto - iar tipa, gasindu-si pe altcineva, decide sa ii lase niste carti postale drept amintiri si sa dispara din viata lui Alberto. Povestea este prezentata pe anotimpuri si e foarte interesant conceputa.

Regizorul, Mario Viñuela, este foarte talentat, fiind si compozitor. El isi compune muzica pentru scurtmetraje. In 2006 a facut primul scurtmetraj, "Pienso, luego existes" si a castigat premii pentru el pe la diverse festivaluri. A continuat si a mai facut cateva scurtmetraje si videoclipuri pentru trupe de muzica. Mi se pare foarte talentat tipul si imi place ca poate sa sintetizeze in cateva minute niste probleme reale din viata. Spre exemplu, am mai vazut un scurtmetraj al lui, "Ella-Él", care are 2'49''. Deci imaginati-va ca in nici 3 minute spune niste chestii care te fac sa te gandesti in continuare cel putin cateva ore la ceea ce tocmai ai vazut.
Nu mai am ce sa va spun, v-am povestit de Mario, sper sa-i dati un like pe facebook ca merita si sper sa urmariti cele doua scurtmetraje ale lui pe care le-am vazut si eu. Vizionare placuta si o noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger