sâmbătă, 23 aprilie 2011

S-a terminat saptamana argentiniana si incepe saptamana italiana!



Cum vi s-a parut saptamana argentiniana? De fapt, cum vi s-au parut cele 3 saptamani latino? Mexic-Spania-Argentina? Am vrut sa scot in evidenta diferentele culturale, psihologice si chiar si de limba dintre cele 3 tari. Special pentru asta am pus 3 filme cu acelasi actor (Gael Garcia Bernal) incadrate in 3 tematici diferite: Y tu mama tambien - Mexic, La mala educación - Spania, Diarios de motocicleta - Argentina. Acelasi actor - 3 roluri diferite [ba chiar 5 roluri, daca punem la socoteala ca in La mala educación joaca triplu rol], 3 accente diferite, 3 conceptii diferite. Trei tipuri de film diferite: y tu mama tambien - un film al cunoasterii sentimentelor umane in detaliu, la mala educación - un film cu personaje foarte puternic diferentiate si colorate, diarios de motocicleta - un roadmovie biografic despre tineretea lui Che Guevara in care se evidentiaza cultura Argentinei si Peru-ului. Diferite? Clar. Nici nu se pune problema. Acelasi actor? Da, el intrand in "vieti" [roluri] diverse, fiecare cu temerile, sentimentele si grijile sale.
In saptamana care urmeaza facem o pauza de la strictetea latino cu limba oficiala spaniola, aducand in prim-plan cultura cinematografica italiana preferata mie.
Sper ca o sa va placa, am multe surprize saptamana asta, dintre care unul din regizorii mei preferati si o trupa care imi place mult. Va astept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger