marți, 12 aprilie 2011

Actrita saptamanii spaniole: Paz Vega


Probabil ca v-ati asteptat la Penelope Cruz sau Javier Bardem...ei bine, nu. M-am gandit mult la ei si la viitoarea saptamana spaniola cu siguranta unul din ei va fi subiectul principal...dar de data aceasta, prefer sa vi-o prezint pe Paz Vega, o fata incantatoare si o actrita deosebita. Eu am observat-o prima data in Lucia y el sexo (2001) si mi-a placut mult. Apoi am revazut-o in Hable con ella (2002), Di que sí (2004) si in 10 items or less (2006) alaturi de Morgan Freeman.
Sa va povestesc un pic viata ei: s-a nascut in Sevilla, pe 2 ianuarie 1976. Dupa participarea la un spectacol de Federico García Lorca "La casa de Bernarda Alba" a fost convinsa că vroia să devina actrita. Dupa terminarea invatamantului obligatoriu la 16 ani, a fost admisa la prestigioasa scoala Centro Andaluz la sectiunea teatru. După doi ani la scoala si inca doi ani studiind jurnalism, Paz s-a mutat la Madrid unde a lucrat ca ospatarita in timp ce se ducea la toate auditiile posibile.
Vega si-a facut debutul de televiziune in serialul spaniol "Menudo es mi padre". Apare in alte doua seriale, in 1997 - "Mas que amigos" si "Compañeros". Primul ei film de lungmetraj a fost "Zapping" in 1999.
In 2001 joaca in "Lucia y el sexo", un film pe care vi-l voi prezenta la urmatoarea saptamana spaniola. Ea devine mult mai cunoscuta dupa acest film si in 2004 joaca in "Spanglish" alaturi de Adam Sandler.




uitati-va la trailerul asta de la Lucía y el sexo

Noapte buna !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger