sâmbătă, 2 aprilie 2011

Saptamana mexicana incepe cu filmul "Y tu mama tambien"

Y tu mama tambien
An: 2001
Regie: Alfonso Cuarón
Scenariu: Alfonso Cuarón, Carlos Cuarón
Distributie: Maribel Verdú, Gael Garcia Bernal, Diego Luna




Aveam o groaza de filme mexicane din care sa aleg [pe care le-am vazut] dar l-am ales pe acesta. De ce? Pentru ca e special. O sa spuneti ca la mine toate sunt speciale. Sa stiti ca depinde. Adica intr-adevar, am multe filme pe care le consider speciale, pentru ca de obicei am elemente diferite in filme care sunt speciale mai mult sau mai putin la fiecare. Nu stiu daca m-ati inteles. Deci intr-un film imi place foarte mult regia, in altul foarte mult povestea si cum e ea construita, intr-unul constructia personajelor, in altul jocul actorilor, imaginea, etc. In filmul acesta, mi-a placut totul. Este cu adevarat special, din multe puncte de vedere. Personajele sunt construite foarte fin dar in acelasi timp incarcate de multe sentimente, tristeti, bucurii, dureri, etc. Sunt construite plenar. Povestea este si ea una foarte interesanta iar regia este senzationala.

Povestea e simpla in esenta: doi prieteni cunosc o tipa mai mare ca ei si pleaca toti trei intr-o calatorie cu masina. Ce se intampla pe drum si dupa ce ajung acolo e mult mai complicat de descris. Asa ca mai bine va las pe voi sa va uitati la trailer, sa va fac curiosi [sper] si poate va veti uita la film.

Aveti aici trailerul:
Vizionare placuta si noapte buna !

2 comentarii:

  1. hohoho tare filmul, imi aduc aminte ca am ramas putin perplex la acel threesome...latino to the bone :D

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am ramas putin perplexa dar mi s-a parut nimic in comparatie cu "the dreamers". l-ai vazut ? acolo chiar e shocking.

    RăspundețiȘtergere

Powered By Blogger