duminică, 17 aprilie 2011

Sfarsit de saptamana spaniola - inceput de saptamana argentiniana

Prin articolul acesta as vrea sa imi cer scuze ca am intarziat primul articol al saptamanii argentiniene - filmul - si sa concluzionez saptamana spaniola. Mi-am permis aceasta intarziere fiindca am vrut neaparat sa scriu despre filmul "Diarios de motocicleta" [jurnal de calatorie], un film care prezinta o perioada din viata lui Ernesto "Che" Guevarra, acesta fiind interpretat de actorul mexican Gael Garcia Bernal. Acum il vad si diseara check out the blog pentru noul articol.
V-au placut alegerile saptamanii spaniole? Talentul bolnav al lui Almodóvar, interpretarile foarte bune ale lui Paz Vega, piesele trupei Cola Jet Set, imaginile superbe facute de directorul de imagine Javier Aguirresarobe din Hable con Ella, New Moon, Goya's Ghosts, etc, si superbele piese ale lui Paco de Lucia. Ati facut chiar si cunostinta cu Mario Viñuela, creatorul scurtmetrajelor pe care vi le-am prezentat la rubrica de marti - scurtmetraje. Am uitat pe cineva? Cred ca nu. Sper ca saptamana aceasta sa va placa si sa o urmariti cu interes.
To be continued...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger