miercuri, 20 aprilie 2011

Scurtmetrajul argentinian: Un juego absurdo

Un juego absurdo - distanta este problema principala

Scurtmetrajul Un juego absurdo (2009) l-am gasit tot printr-un search dar de data asta pe youtube. Am scris "cortometraje argentino"  [scurtmetraj argentinian] si mai intai m-a atras un alt scurtmetraj numit "sueños" si de la acela l-am vazut pe asta, Un juego absurdo.
Ce credeti voi ca este un juego absurdo [un joc absurd]? Dragostea, desigur. Acel joc al "cineva care iubeste pe cineva care iubeste pe altcineva care iubeste pe cineva-ul de la inceput"...Stiu ca stiti la ce ma refer si stiu ca ati trecut prin asta cel putin o data in viata si de aceea mi s-a parut potrivit sa-l aleg. Se termina frumos, intr-o nota vesela.
Poate am fost azi intr-o stare buna si am vrut sa impartasesc asta si cu voi...poate mi-a placut dupa prima vizionare si daca il vad maine nu imi mai place...dar totusi nu cred. Mi-a placut chiar mult mie, optimista si mereu vesela Alexa. Si, daca asta va va convinge mai mult, are nota 8.2 pe imdb.
Bineinteles ca vi-l atasez aici si chiar si subtitrat in engleza.
Noapte buna dragii mei. Sper sa va placa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger