luni, 18 aprilie 2011

Trupa argentiniana: Otros Aires

Si a venit rubrica de trupa...si nu stiam nicio trupa...si am dat un search pe google exact asa "trupa argentiniana" si ce mi-a rezultat ? OTROS AIRES. Bineinteles ca imediat i-am ascultat pe youtube si mi-au placut din prima! Hai sa va spun ce fac ei de imi place atat de mult. Iau tango-uri vechi de pe la inceputul secolului XX si le mixeaza pe beat-uri si versuri actuale. Ce spuneti? Ia ascultati aici.

Ceea ce imi pare foarte rau e ca tot de pe urma search-ului de pe google am aflat ca tocmai au avut concert in Bucuresti, pe 14 aprilie...daca as fi dat search-ul acesta cu o saptamana in urma, acuma poate va puneam poze facute de mine si poate, cine stie, si un interviu cu ei. Eh, asta e...next time, i hope.
Ascultati-le muzica, mie mi se pare uimitoare, imi place la nebunie. Poate, cine stie...data viitoare mergem impreuna la concert, daca va place si voua. Va urez o seara placuta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger