duminică, 10 aprilie 2011

Trupa spaniola: Cola Jet Set

Da, stiu ca au un nume ciudat... i-am gasit din pura intamplare pe youtube..Uneori caut muzica asa in departare..de la un link merg la altul si tot asa pana gasesc trupe necunoscute cu muzica misto. Si uite asa am gasit-o pe aceasta.
Trupa s-a nascut in 2001 si au influente pop-indie-latino. Sunt foaarte draguti, chiar mi-a placut mult de ei.
Ascultati piesele astea si va rog comunicati-mi ori pe blog ori pe facebook daca v-au placut.

Stiu ca e mic articolul dar chiar nu stiu ce sa mai zic despre ei. Imi plac si am vrut ca si voi sa aflati de ei. Asta-i tot. Daca va plac, intrati pe pagina lor de myspace sa mai ascultati piese sau pe pagina lor de facebook sa le dati add.
O seara buna va doresc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger