vineri, 15 aprilie 2011

Director de imagine spaniol: Javier Aguirresarobe

Si din nou am ajuns la ultima rubrica a saptamanii...si maine voi face iarasi un sondaj sa stiu care dintre articole vi s-a parut cel mai interesant si daca v-au placut postarile mele. 
Javier Aguirresarobe. Recunosc ca m-am documentat ca sa dau de numele lui si ca mi-am notat numele lui in agenda mea pentru blog sa nu-l uit.
Javier Aguirresarobe s-a nascut pe 10 octombrie 1948 in Tara Bascilor, Spania. In 1972 a absolvit Escuela Oficial de Cinematografía [EOC].
A colaborat cu multi regizori mari pentru filme mari, printre care cele pe care le consider cele mai importante sunt:
Hable con ella (2002) al lui Pedro Almodóvar, regizorul saptamanii
Mar adentro (2004) al lui Alejandro Amenábar
The Others (2001) regizat tot de Alejandro Amenábar
Wait for it....waaaait for iiiit.....
New moon (2009) din seria vampirilor care stralucesc la soare. Nu mi-a placut filmul ca abordare dar recunosc ca imaginile au fost superbe si numai datorita acestui om.
si chiar si Twilight Saga: Eclipse (2010), partea a3a a povestii cu vampirii fara colti vizibili
Goya's ghosts (2006), cu Javier Bardem, Natalie Portman si Stellan Skarsgaard [tatal lui Alexander Skarsgaard], regizat de Milos Forman
din toate astea, am ales sa va las un trailer la Mar adentro (2004), doar nu era sa va las la twilight...banuiesc ca l-ati vazut cu totii vrand-nevrand.
Noapte buna si vizionare placuta !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger