luni, 4 aprilie 2011

Trupa mexicana: Andrea Balency trio

Poate o sa spuneti ca nu sunt corecta...ca nu e produs mexican 100%...Andrea Balency este nascuta dintr-o mama mexicana si un tata francez. S-a nascut la Paris in 1989 si a studiat pianul. A inceput sa compuna pe la 17 ani, a stat si in Argentina o perioada si pe urma s-a mutat in Mexic, unde traieste si acum. Muzica ei are influente de muzica traditionala frantuzeasca, de folclor mexican si argentinian, de pop si chiar jazz si hip hop.
Dupa ce a cantat solo vreo doi ani, in primavara anului 2009 a inceput acest proiect cu Miguel Sandoval la contrabas, Jerson Vázquez la percutie si ea la voce, pian si acordeon. Au scos un album care se numeste "Mizraim". Talentata fata, nu-i asa? Ascultati-o...are o voce foarte frumoasa si suava. Mie chiar mi-a placut mult de tot. Si chiar e pe stilul indie...si unknown.
Acum hai sa va spun si cum am dat de ea...Am un prieten din Mexic si l-am rugat sa-mi faca o selectie cu trupele lui preferate mexicane...si dupa o selectare riguroasa intre 10 trupe, am ramas cu Andrea. Ce spuneti, merita ? Eu zic ca da. Stati linistiti ca nu va las doar cu o piesa, va mai las doua asa de noapte buna. Auditie placuta si chiar sunt curioasa daca v-a placut sau nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger