sâmbătă, 23 aprilie 2011

Fotograful argentinian al saptamanii



De data asta am ales un fotograf si nu un cinematographer din simplul motiv ca nu stiu niciun cinematographer argentinian...si nu vroiam sa stric saptamana nepunand nimic. Oricum, am spus la inceput ca voi alterna rubrica de vineri intre fotograf si director de imagine [cinematographer]. 
Cel mai tare e ca pe acesta l-am gasit random pe deviantart, ca si pe prima fotografa despre care am scris pe blog, Julie de Waroquier, doar ca acesta nu are numele afisat, ci doar un pseudonim Dalan. Dati click pe nume si veti ajunge pe pagina lui de deviantart.
Va las aici fotografii de-ale lui care mi-au atras mie atentia.

Daca v-am atras atentia si doriti sa vedeti mai multe fotografii de-ale lui, intrati aici.
O zi buna va doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Powered By Blogger